"Britney" fyller 7 år!

För sju år sedan släppte Britney sitt tredje, självbetitlade album. Med hjälp av de framgångsrika singlarna "I'm a Slave 4 U", "I'm Not a Girl, Not Yet a Woman" och "Boys", visade Britney att hon vuxit upp och tagit kontroll över sin karriär. Skivan debuterade som etta på Billboard och sålde fyra gånger platina, alltså över 9 miljoner exemplar!
     Samtidigt höll hon på med projekt som sin "Dream Within a Dream" turné, gjorde reklam för Pepsi, lanserade sitt eget dataspel ("Britney's Dace Beat") och spelade in "Crossroads". Det var en händelsefull period.
Anledningen till att jag tar upp det är för att "Britney"-eran kommer alltid vara speciell. Det var nämligen då jag gick från att gilla Britney (okej, jag mer än gillade henne men ändå..) till att bli ett riktigt hardcore fan! Och jag har ÄLSKAT henne sedan dess. Så grattis "Britney". 

  


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0