Britney pratar om sin nya parfym

"Jag så spänd över att alla ska se vad jag har jobbat på med "Hidden Fantasy", har Britney sagt om sin nya parfym. "Jag bara älskar annonsen! Den är sexig och mystisk och den representerar verkligen doftens innebörd. Mina fans stöder mig så mycket när det kommer till mina parfymer och jag kan inte vänta tills de får prova den här".
     "Hidden Fantasy" är en förförande doft som handlar om att uttrycka de många mystiska sidorna av en kvinna. I reklamen är Britney i en skog och frågar "What do you have to hide?". Den körsbärsröda flaskan är dekoreradmed rosa kristaller som symboliserar kärlek, kvinnlighet och värme. Parfymen börjar säljas i USA i januari.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0