Britneys advokat pratar

Efter många rapporter runt Britneys rättegång, gick tidningen OK! till hennes advokat, J. Michael Flanagan, för att ta reda på varför Britney inte dök upp i rätten. Flanagan berättade för OK! att han besökt Britneys hus den 13 oktober, bara några dagar innan rättegången började, för att disskutera fallet och övertala henne att vittna. Han avslöjade också att "hon inte är särskilt stark. Hon är fortfarande mycket ängslig. Jag var tvungen att förklara saker för henne. Jag sa: 'om du vittnar har vi 90% chans att vinna. Om Jamie [Britneys pappa] vittnar är det ungefär 50/50'. Men Britney vägrade. Hon sa: 'jag kan inte hantera alla människor. Jag vill inte det'". Advokaten berättade också hur han försökte övertala Britneys pappa att prata med henne, men Jamie ringde några dagar senare och förklarade: "Britney kommer inte vittna. Hon kan inte göra det". Britneys advokat bekräftade också att det var han som gav de goda nyheterna till Jamie när rättegången var över. Jamie blev extatisk.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0