Jamie Lynn reder ut ryktena

Britneys lillasyster Jamie Lynn Spears, har varit ett hett tabloidoffer de senaste månaderna. Inte bara på grund av sin chockerand graviditet, utan även för otrohetsryktena som omger henne och fästmannen, Casey Aldridge. Det har läge viskats om att nittonåriga Casey ska ha bredagit Jamie Lynn både under och efter graviditeten, med tjugosjuåriga Kelli Dawson. Detta är dock ett rykte som de nu båda tar avstånd från. "Vi är lyckliga tillsammans", slår Jamie Lynn fast. 
"Det är inte sant att jag varit otrogen. När man bor i en liten stad känner man alla. Men när pengar i inblandade ser man vilka som är ens verkliga vänner", fyllde Casey i. 
"Det är helt påhittat. Casey har aldrig haft en intim relation med Kelli, så hur skulle det kunna vara sant? Det är allmänt känt i vår lilla stad att hon brukar hiita på saker. Det sårar mig eftersom min familj läser om de här sakerna. Med de vet att om jag var i ett förhållande där jag blev bedragen, skulle jag inte stanna", fortsatte Jamie Lynn.
     För ungefär en månad sedan uppgavs det även att Jamie Lynn åter var gravid - bara fyra månader efter att hon välkomnat dottern Maddie Briann till världen. "När Jamie Lynn fick det positiva graviditetstestet började hon gråta. Hon trodde inte att hon kunde bli gravid eftersom hon ammar", sa en källa till National Enquierer. Jamie Lynn dementerade dock detta rykte. "Jag är inte gravid", sa hon genom sin taleskvinna till tidningen OK!
     Och hur är det då med giftastankarna? Det får enligt stjärnan vänta ett tag. "Vi är lyckliga just nu. Vi har ingen brådska". Och med tanke på att Jamie Lynn bara år 17 år fyllda, så låter det som en utmärkt idé.
     Kolla in bilderna på söta Maddie, Jamie Lynn och mamma/mormor Lynne Spears och Casey.


     

     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0