Joseph Kahn pratar om "Womanizer" och "Toxic".

Visst finns det likheter mellan Britneys videor till "Womanizer" och "Toxic"?! De är i alla fall lätta att jämföra. Och det är inte så konstigt i och med att de båda har samma regissör, Joseph Kahn, som arbetat med Britney flera gånger tidigare. Kahn berättade att "Womanizer" inte direkt är en "Toxic 2", utan snarare ett svar på "Toxic".
     "Jag ville inte göra en fortsättning, utan en slags '2008-versions-svar' på 'Toxic'. 'Tocix' visade var hon var i sin karriär då, och det svåra var att jag visste att folk skulle jämföra de två. Det finns element och tillfällen av 'Toxic' som jag kände kunde ha förbättrats. Den här videon [Womanizer] är lite mer framåt när det kommer till mode. Den enda stora skillnaden är egentligen är at hon har gått igenom så mycket och min myfikenhet kretsade runt vad hon kunde ge mig under inspelningen".
     Tydligen gav Britney honom allt han ville och lite till. "Hon är extremt professionell. Det var inget fjantande.. Hon förtjänar den bra kritiken hon får för det här".
     Kahn har även gjort videon till "Stronger" från Britneys album "Oops!...I Did It Again", från 2000.


Toxic...

...och Womanizer. Visst finns det likheter!



Kommentarer
Postat av: Bea

hehe tack så mycket :) ja katter är gosiga...

allt bra med dig?

2008-10-21 @ 16:28:52
URL: http://beaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0