The B-Line

Britney och hennes "team" har skapat en "Britney Spears hotline" som kallas "The B Line", alltså ett nummer som fans kan ringa för att få ett exklusivt meddelande från Britney, som t ex beskriver sin nya sång "Womanizer" och avslöjar hur spänd hon är inför framtiden! Britney sa:
Engelska:
"It's Britney thanks for calling isn't this cool? its my official hotline. As I'm getting ready for my new album I want to keep my fans updated about the new music. The new single "Womanizer" is out everywhere and I hope you're all enjoying it. There is a lot more amazing music to come! Well i gotta go back to the studio now, but hit #1 you can leave me a message. Thanks!"
Svenska:
"Det är Britney, tack för att du ringde. Är inte det här coolt? Min första officiella hotline. Medan jag gör mig redo för att släppa mitt nya album, vill jag hålla fans uppdaterade om min musik. Den nya singeln "Womanizer" finns överallt du och jag hoppas att ni gillar den. Det kommer mycket mer fantastisk musik!Men nu måste jag tillbaka till studion, men tryck "ett" så kan du lämna ett meddelande. Tack!"

I USA ringer man 310.341.4438 och trycker sedan "1" för att lämna ett meddelande till Britney. Tryck sedan "7" för att skicka vidare till en vän.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0