Britney ska turnera!

Igår berättade Britney för radiostationen z-100 att hon har har börjat planera sin nästa turné. "Det blir nästa år, definitivt, runt hela världen", sa hon.
     När hon blev tillfrågad om sin nya singel berättade den fnittrande stjärnan att "Womanizer" är en "girlpower-sång".
"Det är en riktigt cool sång. Jag gillar att den är så stärkande för kvinnor. Den handlar om killar som är otrogna med andra tjejer". Britney berättade också att hon arbetat på nya skivan, som släpps 2 december, i ungefär 6 månader.
     Sångerskan pratade även om de tre priserna hon vann på MTV Video Music Awards för sin video till "Piece of Me".

"Det är en cool video, men jag tycker att jag verkligen gjort videor som är mycket bättre. Men det var inspirerande [att vinna] för nu kan jag verkligen göra något riktig galet".



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0